Jak możemy ci pomóc ?
Tutaj znajdziesz sekcję „Najczęściej zadawane pytania”.
Z przyjemnością pomożemy Ci w rezerwacji, bilecie lub bagażu.
Ponadto; Zapewniamy bezpłatną obsługę naszych klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (+43 1 909 45 00). Możesz również skontaktować się z nami przez e-mail pod adresem [email protected] Potwierdzenie zakupu biletu zawsze otrzymasz e-mailem. Jeśli chcesz, nasi przedstawiciele obsługi klienta mogą zmienić lub anulować Twoje bilety. W takim przypadku musisz zapłacić 25 euro w martiGO jako opłatę transakcyjną. Opłata transakcyjna, którą nam płacisz, jest całkowicie niezależna od faktury, którą linia lotnicza wystawi Ci za dokonanie żądanej zmiany.
Rezerwacji można również dokonać telefonicznie, uiszczając opłatę serwisową w wysokości 15 euro za osobę i bilet.
Centrum telefoniczne
Kraj |
Numer telefonu |
Turcja |
|
Austria |
|
Niemcy |
|
Inne kraje |
poprzez e-mail
Komunikacja |
E-mail: [email protected] |
Skarga |
E-mail: [email protected] |
Adres kontaktowy ds. relacji z klientami
Tribus Business GmbH Quellenstrasse 72/3, A-1100 Wiedeń
© MartiGo 2023 All rights reserved