Menuclose

Czy podoba Ci sie rezerwacja telefoniczna?

Zadzwon do nas teraz !

Bilet lotniczy - Czesto zadawane pytania

Wpisz swoje pytanie w polu wyszukiwania lub spójrz na tematy w kategoriach.

search

Otrzymałem i wprowadziłem kod 3D, ale proces nie mógł zostać zakończony. Co chcesz, abym zrobił?

Komunikaty o błędach mogą mieć różne przyczyny:

Jako posiadacz karty upewnij się, że wprowadziłeś kod bezpieczeństwa, a nie numer referencyjny.

Upewnij się, że poprawnie wprowadziłeś ten 3- lub 4-cyfrowy kod bezpieczeństwa z tyłu karty do przeglądarki internetowej.

Wypróbuj ten sam proces ponownie za pomocą innej przeglądarki. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami: +43 1 909 45 00. Należy pamiętać, że musisz uiścić opłatę za usługi w wysokości 15 euro za osobę i bilet za zakup biletu przez telefon.