Menuclose

Czy podoba Ci sie rezerwacja telefoniczna?

Zadzwon do nas teraz !

Bilet lotniczy - Czesto zadawane pytania

Wpisz swoje pytanie w polu wyszukiwania lub spójrz na tematy w kategoriach.

search

Informacje dla tych, którzy po raz pierwszy podróżują samolotem

Kupowanie biletu samolotu

 

Kupowanie najbardziej odpowiedniego biletu zwiększy jakość podróży na najwyższy poziom. Po znalezieniu najlepszego biletu, którego szukasz, możesz go kupić za pomocą Sofort, PayPal, Visa z systemem bezpieczeństwa 3D, kartą kolacji, MasterCard i American Express kart z naszej witryny z najbardziej aktualnymi certyfikatami bezpieczeństwa. martiGO wnosi wyniki w bardzo krótkim czasie, szukając jednocześnie ponad 540 linii lotniczych. Następnie obowiązkowe jest, aby niektóre linie lotnicze zameldowały się online ze strony internetowej linii lotniczych 24 godziny przed lotem z informacjami o potwierdzeniu biletu otrzymanym w e-mailu, podczas gdy w niektórych, jeśli to zrobisz, całkowity czas spędzony na lotnisku będzie być zredukowanym.

 

Przygotowanie bagażu

 

W normalnych okolicznościach masz dodatek do bagażu kabiny i dodatek bagażu do samolotu. Jednak możesz nie mieć dodatku bagażu w tanich firmach lotniczych (takich jak EasyJet, Rynair). Kupując bilety z Martigo, możesz postępować zgodnie ze wskazówkami, dodać bagaż w dowolnym momencie lub zaktualizować pakiet lotniczy i korzystać z dodatkowych rzeczy za rzeczy, takie jak wybór bezpłatnych miejsc, catering w kabinie. Niech cię nie przestraszy; Możesz zadzwonić do naszego zespołu call center 24/7 i poprosić ich o zaplanowanie najwygodniejszej podróży dla Ciebie.

 

Idź na lotnisko co najmniej 3 godziny wcześniej, aby zameldować się. Jeśli kupiłeś bilet z Martigo, z którego linii lotniczy - Na przykład 123 grudnia) wskazuje, że lot TK 1881 został sprawdzony między licznikiem 121-123. Uwaga tutaj; Nie każda linia lotnicza zapewnia tę usługę za darmo. Możesz poprosić o szczegółowe informacje, dzwoniąc do zespołu Martigo Call Center. Aby dokonać transakcji na liczniku odpraw, przekazaj paszport lub informacje identyfikacyjne dla asystenta. Ponieważ bilety, które kupujesz od Martigo, są przesyłane elektronicznie do systemów linii lotniczych, nie musisz drukować ani wyświetlać wiadomości e-mail. Po tym, jak osoba służbowana przetworzy Twój dodatek bagażowy, otrzymasz etykietę w torbie, aby elektronicznie śledzić bagaż i przepustkę pokładową, aby zapewnić ci karty bezpieczeństwa do samolotu.

 

Po zameldowaniu

 

Po zameldowaniu będziesz mieć potwierdzenie biletu i bagażu wskazujące, z której bramki wsiadasz do samolotu, którego numerowane siedzenie usiądziesz w samolocie. Powinieneś również mieć swój identyfikator, prawo jazdy lub paszport. Zwracając uwagę na numer drzwi, idź do punktu kontrolnego bezpieczeństwa prowadzącego do odpowiednich drzwi. Tutaj będziesz musiał ponownie zatrzymać torbę i bagaż kabiny, jeśli w ogóle, za pośrednictwem urządzenia rentgenowskiego i pokazać swoją kartę lotniczą urzędnikowi.

 

Numer bramy

 

W tym momencie możesz sprawdzić swój numer bramki na karcie pokładowym lub za pośrednictwem aplikacji do odprawy online. Jednak ten numer bramki/bramy może się stale się zmieniać, więc często sprawdź numer bramy za pomocą numeru lotu na lotnisku.

 

 Podążaj za wszystkimi ostrzeżeniami załogi pokładowej, umieść telefon w trybie lotu i znajdź numer miejsca na pokład i usiądź. Wziąłem przejście, ale może nie być sytuacji, w której siedzę przy oknie; W tym celu musi istnieć zgoda innych właścicieli miejsc i znajomość personelu pokładowego.

 

Miejsce przybycia

 

Teraz przyszedłeś do końca swojej podróży po zakupie najbardziej odpowiedniego biletu z Martigo. Po wylądowaniu samolotu możesz odebrać telefony. Jeśli jest to linia międzynarodowa, możesz przejść do kontroli paszportowej; Jeśli masz transfer, możesz przejść do drugiej bramy / drzwi. Jeśli jest to ostateczne miejsce docelowe, możesz przejść do zespołów, aby odebrać bagaż.

 

I wtedy?

 

Jeśli nie ma nikogo, kto spotyka cię w miejscu docelowym, możesz wynająć samochód lub kupić transfer, dzwoniąc do naszego zespołu call center, który jest dostępny 24/7