Menuclose

Czy podoba Ci sie rezerwacja telefoniczna?

Zadzwon do nas teraz !

Bilet lotniczy - Czesto zadawane pytania

Wpisz swoje pytanie w polu wyszukiwania lub spójrz na tematy w kategoriach.

search

Co mam zrobić, jeśli mój lot zostanie odwołany lub zmieni się czas lotu?

Czasami firmy lotnicze mogą być zmuszone do anulowania lub odroczenia lotów w wyniku wydarzeń, które rozwijają się poza ich kontrolą. W takim przypadku pasażerowie są poinformowani wcześniej o określonym czasie. W rezultacie odpowiednia linia lotnicza zaoferuje alternatywny lot, albo zmieni bilet bez żadnych opłat. Możesz odmówić alternatywnych lotów i uzyskać pełny zwrot pieniędzy. Jeśli jednak zaakceptowałeś alternatywny lot oferowany, nie możesz później zmienić tej opcji. Jeśli kupiłeś bilety na oba segmenty lotów z dwóch różnych linii lotniczych osobno, powinieneś być bardziej ostrożny. W takim przypadku anulowanie lub zmiana będzie miała zastosowanie do pierwszego lotu i nie wpłynie na drugi lot. Jeśli chcesz zmienić bilet lub anulować lot, możesz zadzwonić do naszych przedstawicieli obsługi klienta martiGO, którzy są osiągalne 24/7.

Korzystajac z naszej witryny, potwierdzasz, ze przeczytales i rozumiesz nasza Polityke dotyczaca plików cookie, Polityke prywatnosci i Warunki korzystania z uslugi.